کیا آپ ٹوٹے ہوئے عنصر کے ساتھ تندور استعمال کرسکتے ہیں؟

کیا آپ ٹوٹے ہوئے عنصر کے ساتھ تندور استعمال کرسکتے ہیں؟ گہرائی میں وضاحت

اوون طرز زندگی کے باورچی خانے سے متعلق حکومتوں کا ایک اہم جز بن گیا۔ یکساں طور پر کھانا پکانے میں یہ ایک سادہ اور تیز شکریہ ہے۔ تقریبا ہر گھر میں ایک تندور مہیا ہوتا ہے۔ غیر متوقع حالات میں ، اکثر ہماری حدود کے کچھ حص damagedے خراب یا خراب ہوجاتے ہیں۔ اس سے بالآخر کھانا پکانے کے معمولات میں خلل پڑتا ہے۔ لہذا یہ سوال جو افراد اکثر پوچھتے ہیں کہ کیا آپ تندور کو ٹوٹے ہوئے عنصر کے ساتھ آسانی سے استعمال کرسکتے ہیں یا نہیں؟

اس مضمون میں ، ہم تندوروں کے محفوظ استعمال کی تکرار کریں گے اور اگر انہیں ٹوٹ جانے یا نہ کرنے پر چلانے کی ضرورت ہے۔ اس سے صارفین بغیر کسی خطرے کے اپنے ٹوٹے ہوئے تندور کو محفوظ اور محفوظ طریقے سے انتظام کرسکیں گے۔

Table of Contents

کیا تندور کا استعمال ٹوٹے ہوئے عنصر سے محفوظ ہے یا نہیں؟

بجلی کے تمام آلات استعمال کرتے وقت ، حفاظت آپ کی ترجیح ہونی چاہئے۔ خطرناک آلات کے ساتھ چہکنا آپ کے ل extremely اور اپنے پیاروں کے ل extremely بھی انتہائی خطرناک ہے۔ حفاظتی انتظامات ہر طاق کے ہر گیجٹ پر لاگو ہوتے ہیں۔

کیا آپ کسی ٹوٹے ہوئے عنصر کے ساتھ تندور کو محفوظ طریقے سے استعمال کرسکتے ہیں؟ آسان الفاظ میں ، یہ ایک نہیں ہے۔ یہ اکثر اس وجہ سے ہے کہ تندور کے کسی حصے کو حرارتی طور پر نقصان پہنچانا آپ کے ل only استعمال کرنا نہ صرف مؤثر ہے بلکہ یہ آپ کے گھر کو برقی نقصان پہنچا سکتا ہے۔ لہذا صدمے کو مستقل طور پر استعمال کرنے کی بجائے اسے ٹھیک کرنا بہتر ہے۔

تندور کے اندر جزو کو نقصان پہنچانے کی وجوہات

نقصان شدہ تندور عنصر میں ختم ہونے والے اہم عوامل ذیل میں بیان کیے گئے ہیں

  1. حرارتی تاروں کو جسمانی صدمہ کسی بھی طرح سے۔
  2. درجہ حرارت کی بہترین ترتیبات میں تندور کو مستقل طور پر استعمال کرنا
  3. تندور کی سماعت کے تاروں کو توڑنا یا پہننا۔

ٹوٹے ہوئے عنصر کے ساتھ تندور استعمال کرنے کے خطرات

آپ کو کسی نقصان شدہ سماعت عنصر کے ساتھ تندور کے ساتھ اعداد و شمار کے کچھ طریقے مل سکتے ہیں اور ٹوم ہستی کے لئے یا اکثر استعمال ہوتے ہیں۔ لیکن اس کے ساتھ آپ کے تندور کے گرد مستقل طور پر ٹکے رہتے ہیں اور اسی وجہ سے باورچی خانے کے بارے میں ذیل میں بتایا گیا ہے۔

  1. تندور پر برقی سائٹیں موجود ہیں جو جزو کے ل work کام کرتی ہیں۔ نقصان کی بدولت ، اگر ان تاروں کو سطح پر بے نقاب کردیا جائے تو ، یہ تندور کو چھوتے وقت صارف کو صدمہ پہنچا سکتا ہے۔ انتہائی معاملات میں ، یہ مہلک بھی ہوسکتا ہے۔
  2. یہ ننگی تاروں آپ کے گھر کے بجلی کے سرکٹس کو بھی پیک کر سکتی ہیں۔ مزید برآں ، تیلوں یا چکنائی کے ساتھ مل کر کیبلز کے اندر موجود شدید کرنٹ ، باورچی خانے کو جلا سکتا ہے۔
  3. درجہ حرارت کی غیر مساوی تقسیم کی وجہ سے ، کھانے پینے کے ناہموار کھانا پکانے اور جلانے کے واضح امکانات موجود ہیں۔

لہذا اگر آپ پوچھتے ہیں کہ کیا آپ کسی ٹوٹے ہوئے عنصر کے ساتھ تندور کو آسانی سے استعمال کریں گے ، تو ہم شاید لیکن کبھی بھی ایسا کرنے کی سفارش نہیں کریں گے کیونکہ یہ ایسے خطرات سے بھرا ہوا ہے جس کی آپ کو ضرورت نہیں ہے ، خاص کر اگر آپ اپنے کنبے کے ساتھ رہتے ہیں۔ . اگرچہ یہ معمولی معلوم ہوتا ہے ، لیکن یہ باورچی خانے میں مضر آگ کے لئے معمولی ناہموار کھانا پکانے کا سبب بن سکتا ہے ، جو ہاتھ سے نکل جانے پر ایک حیرت انگیز گھر کو راکھ میں بدل سکتا ہے۔ لہذا ٹوٹے ہوئے تندور کے ساتھ گھماؤ ایک خطرناک کھیل ہوسکتا ہے جسے آپ بس نہیں کھیلنا چاہئے۔

ایسی علامتیں جو یہ ظاہر کرتی ہیں کہ آپ تندور کے جزو ٹوٹ گئے ہیں

اگر آپ تندور کے یومیہ صارف ہیں تو آپ کو اس میں رکاوٹ پیدا ہونے کا پتہ چل جائے گا۔ لیکن آپ کو کس طرح پتہ چل جائے گا کہ آیا آپ کا تندور کا جزو ٹوٹ گیا ہے یا نہیں؟ مندرجہ ذیل نشانیاں ہیں جو یہ اشارہ کرتی ہیں کہ آپ کو تندور کے جزو کو آسانی سے تبدیل کرنا چاہئے۔

1. گرم چھڑی
جب جزو گرم چھڑی سرخ ہو تو تندور کھانا پکاتا ہے۔ حد دس منٹ میں اس مرحلے پر پہنچ جاتی ہے ، اور اس کے بعد ، پورا بالائی اور اس وجہ سے نچلا حصہ گرمی کے ساتھ چمک رہا ہے۔ یکساں طور پر کھانا پکانا یہ پہلا طریقہ ہے۔ اگر تندور کا عنصر گرم نہیں چمک رہا ہے ، تو اجزاء کے کام کرنے میں واضح نقصانات مرجھا رہے ہیں۔

2. کھانے کو پہنچنے والے نقصانات
کچھ مخصوص غذا ہیں جن کو کامل کھانا پکانے کے ل particular خاص اوقات اور درجہ حرارت کی ضرورت ہوتی ہے۔ اور اسی وجہ سے صارف کے لئے درجہ حرارت کے اختیارات موجود ہیں۔ کیا آپ ٹوٹے ہوئے عنصر کے ساتھ تندور استعمال کرنے کے قابل ہیں؟ ہم ہاں کی توقع کرتے ہیں ، لیکن یہاں تک کہ کامل وقت اور درجہ حرارت کے باوجود ، آپ کا کھانا یا تو چٹان سے نیچے یا اوپر سے کچا ہوتا ہے یا زیادہ پک جاتا ہے۔ آپ کو اپنے اجزاء کی گہرائی سے جانچ پڑتال کرنی ہوگی۔

3. اعلی بل
ایک بجلی کا تندور مستقل استعمال کے تحت بجلی کے منتخب کردہ یونٹ استعمال کرتا ہے۔ جب جزو کی تاروں کو نقصان پہنچا ہے ، تو یہ تندور کے اندر درجہ حرارت کو بہتر بنانے کے ل more زیادہ بجلی کا استعمال کرنے کی کوشش کرتا ہے۔ اس سے بجلی کی زیادہ کھپت ہوتی ہے ، جو یکے بعد دیگرے زیادہ بجلی کے بلوں کا باعث بنتا ہے۔ یہ اکثر آخری مرحلے میں یہ تصدیق کرنے کے لئے ہوتا ہے کہ آپ کے تندور کا عنصر ٹوٹ گیا ہے۔

تندور ٹوٹے ہوئے عنصر کو کیسے ٹھیک کریں؟

سب سے زیادہ پوچھا جانے والا سوال یہ ہے کہ کیا آپ کسی ٹوٹے ہوئے عنصر والے تندور کو استعمال کرکے اس کی مرمت کرسکتے ہیں؟ بہتری کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، بہت ساری حدود کے لئے پہلے ہی ٹوٹے ہوئے ٹکڑے کو بحال کرنا مشکل ہے۔ یہ مشکل ہے ، لیکن اگرچہ آپ اس کی مرمت کا انتظام کرتے ہیں تو ، جلنے اور شارٹ سرکٹس کے زیادہ امکانات موجود ہیں۔ لہذا اس سے بہتر ترجیح یہ ہے کہ تندور کے عنصر کی مرمت سے اس کا تبادلہ کریں۔

مزید یہ کہ تندور عنصر کی جگہ لینا معقول اور سستی ہے۔ اس میں کم رقم لگے گی اور متبادل تندور خریدنے سے بہتر جزو تھیٹر مہیا کرے گا۔ جزو کی جگہ لینے کے بعد ، آپ کی حد اچھی طرح اچھی ہوگی۔

%d bloggers like this: