واٹر فلٹر پچرس کام

اپریل کو واٹر فلٹر پچرس کام کریں

کیا آپ نے کبھی ایسا گلاس پانی پیا ہے جس کا مزہ چکھنے اور عجیب تھا؟ ٹھیک ہے ، ٹن لوگوں کے پاس کافی جگہیں ہیں۔ لیکن اگر آپ کے گھر کا پانی ذائقہ معمول سے مختلف ہو تو کیا ہوگا؟ ٹھیک ہے ، یہ وقت ہوسکتا ہے کہ آپ اپنے پانی کو دھونے کے ل op زیادہ سے زیادہ اقدامات کی ضرورت ہو۔ ایک معقول اختیار کے طور پر ، فلٹر پچر پانی صاف کرنے کے لئے ایک مثالی انتخاب ہیں۔ لیکن سب سے زیادہ سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ کیا فلٹر پچر کام کرتے ہیں؟

واٹر فلٹر گھڑے اپنی نجاست سے پانی صاف نہیں کریں گے ، آپ سبھی چاہیں گے کہ پانی کو گھڑے پر موجود فلٹر کے ذریعے منتقل کرنا ہے ، اور باقی کام خود بذریعہ خود کریں گے۔ کیونکہ یہ بہت ہی امید افزا لگتا ہے ، ہم میں سے بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ فلٹر گھڑے کے ذریعے پانی صاف کرنا مکمل طور پر ناکامی ہوسکتی ہے۔ اس کے نتیجے میں لوگوں میں الجھن پیدا ہوتی ہے کہ آیا ایک کے لئے خریداری کرنا ہے یا نہیں۔ آج ہم دیکھیں گے کہ فلٹر گھڑے کام کرتے ہیں ، یا یہ سب ایک متک افسانہ ہے۔ آپ 5 گلاس کے بہترین فلٹر پٹچر بھی پڑھیں گے

کیا فلٹر گھڑے کام کرتے ہیں؟ اس کا گہرائی سے جواب:

زیادہ تر معاملات میں مجموعی جواب ، ہاں! وہ غیر معمولی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہے ہیں۔ لیکن وہ کچھ مخصوص شرائط میں بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔ ان میں ایک دیانتدار معیار والا فلٹر گھڑا اور اس کی امید افزا ترکیب شامل ہے۔ آئیے ان حقائق پر تبادلہ خیال کریں جن سے یہ ثابت ہوا کہ فلٹر گھڑا ہر حالت میں اپنا بہترین مظاہرہ کرسکتا ہے۔

ڈو فلٹر پچرس کے کام سے متعلق آپ کے سوال کے ل we ، ہم نے جواب دیا ہاں! لیکن دراصل آپ یہ کیسے بتاسکتے ہیں کہ وہ کام کرتے ہیں۔ زیادہ تر فلٹر پچروں میں فلٹر ہوتا ہے جس کے ذریعے پانی صاف ہونے کے لئے آہستہ آہستہ گزرتا ہے۔ لہذا ہم دیکھیں گے کہ واٹر فلٹریشن کا سب سے زیادہ کھیل فلٹرز کے گرد گھومتا ہے۔ اپنے ذہن کو صاف کرنے کے لئے فلٹر سسٹم کی تشکیل ملاحظہ کریں۔

فلٹر مرکب:

گھڑے کے اندر موجود فلٹر خاص طور پر چالو کاربن پر مشتمل ہوتا ہے۔ ہم سب نے اس ماد .ے کے بارے میں سنا ہے۔ وہ آسانی سے سکین کیئر ، ٹوتھ پیسٹ اور بہت کچھ میں پائے جاتے ہیں۔ چالو کاربن کا اعلی ترین معیار یہ ہے کہ یہ اتنا زیادہ غیر محفوظ ہے۔ اس کی تقویت خاص دھاتوں کی طرح خاص چیز پر قبضہ کرسکتی ہے ، اور گندگی نہیں ہوتی ہے ، اور بہت سی دوسری چیزیں پانی کے ذائقہ کو تبدیل کرتی ہیں۔

فلٹریشن کا عمل:

یہ چالو کاربن ، جب یہ پانی کے ساتھ رابطے میں آتا ہے تو ، یہ انتہائی غیر محفوظ ہوجاتا ہے۔ یہ کلورین ، پارا ، زنک ، ٹن ، تانبے کی نائٹروس کیمیکلوں سمیت تمام بڑے اور تکلیف دہ کیمیکلز اور دھاتوں کو جذب کرتا ہے جو پانی کی بدبو دار اور خوشبو کا سبب بنتے ہیں۔ فلٹریشن میں 15 سیکنڈ سے لے کر پندرہ منٹ تک کا وقت لگتا ہے ، جو فلٹر پٹچر کے معیار پر گنتی ہے۔ لیکن آخر کے اندر ، یہ صاف اور اچھی چکھنے پانی دیتا ہے۔

آئن کا تبادلہ رال:

کچھ پانی سخت ہوتا ہے ، جس سے پتہ چلتا ہے کہ اس میں کیلشیم اور میگنیشیم آئنز ہوتے ہیں جو صابن کے ساتھ دینے کے بعد مادے کی تشکیل کرتے ہیں۔ اس سختی نے ایک خاص سطح کے بعد پانی کے ذائقہ اور اس کے معیار کو بھی غص .ہ دیا۔ اگر فلٹر پچرز کام کرتے ہیں تو ، آئن کا تبادلہ ہوتا ہے جو کسی خاص قسم کے فلٹر گھڑے میں پائی جانے والی خصوصیات میں شامل ہوتا ہے۔

اس میں کیلشیم اور میگنیشیم آئن اور دیگر آئن ذرات پھنس جاتے ہیں جو پانی کے ذائقہ کو تبدیل کرتے ہیں۔ اس طرح ، نہ صرف پانی کی سختی کو دور کیا جاتا ہے ، بلکہ اس سے ذائقہ بھی بڑھ جاتا ہے ، اور اسی وجہ سے مشروبات کو صحت مند بنایا جاتا ہے۔

مائکروجنزموں کی گرفتاری:

کون کہتا ہے کہ پانی میں صرف دھاتی ذرات ہوتے ہیں؟ عمومی پانی خصوصا tap پانی کے نلکوں پر جو آپ کے گھر کی فراہمی میں بہتا ہے ، دھاتوں کے علاوہ حیاتیات سے لیس ہوتا ہے۔ ان میں کچھ وائرس ، بیکٹیریا جیسے ای کولی ، مخصوص پیتھوجینز ، پروٹوزن ، اور نقصان دہ کیڑے مار دوا شامل ہیں جو آپ کی آبی سسٹم لائن میں گزرتے ہیں جس کے ساتھ ساتھ بھاری دھاتیں بھی ملتی ہیں۔

جب انسانی آنت میں کامیابی کے ساتھ داخل ہوجائے تو ، یہ بیکٹیریا آپ کی توقع کے مقابلے میں کافی چوٹ کا سبب بن سکتے ہیں۔ کھیتوں میں کیڑے مار دوا کھانے اور سبزیوں کے اندر موجود کیڑوں کو ہلاک نہیں کریں گے ، لیکن ان کے ذریعے بہنے والے پانی نے ان کیڑے مار ادویات کو گھولادیا اور کسی نہ کسی طرح آلودگی کے ذریعہ وہ آپ کی روز مرہ کی فراہمی میں داخل ہوجاتے ہیں۔ وہ انسانی صحت کے لئے نقصان دہ ہوں گے ، اور آپ یقینا یہ نہیں چاہتے ہیں کہ آپ کے بچے یا اپنے پیارے یہ پی لیں۔

یہ تمام مؤثر روگجن مائکرو پورس فلٹریشن کے ذریعہ ہٹا دیئے جاتے ہیں۔ پچر کے فلٹر کے ذریعہ ، ان میں سے ٹرم مواد کو فلٹر پٹچرز کے ذریعہ مختلف فلٹرنگ خصوصیات اور ہر فلٹر کی گنتی کے طریقہ کار کے ذریعہ خارج کیا جاتا ہے۔ تو ، کیا فلٹر گھڑے مائکرو پیتھوجینز پر کام کرتے ہیں؟ جی ہاں.

کس طرح کا گھڑا فلٹر خریدنا ہے؟

کیا فلٹر گھڑے کام کرتے ہیں ؟ اب آپ ہاں کہہ دیں گے۔ لیکن کس طرح جانتا ہے کہ کون سا خریدنا ہے؟ آپ پریمیم معیار کے فلٹر گھڑے خریدیں گے ، جسے این ایس ایف منظور کرتا ہے۔

اگر ایک فلٹر گھڑا NSF مصدقہ ہے ، تو یہ بہترین معیار فراہم کرتا ہے اور یہ آپ کے گھر والوں کے لئے انتہائی زیادہ مناسب ہے۔

پانی کے فلٹر گھڑے کی بحالی:

وسیع فلٹریشن سسٹم کے مقابلے میں واٹر فلٹر پٹچر کی دیکھ بھال کرنا بہت آسان ہے۔ آپ جو بھی کوشش کرنا چاہتے ہیں وہ یہ ہے کہ آپ اپنے مشروبات کے پریمیم فلٹریشن کے لئے ہر دو ماہ میں ایک بار ، ہر ماہ کم سے کم ایک بار اپنے فلٹر کو تبدیل کریں۔

آپ اسے ہر 40 گیلن پانی کو بھی فلٹر کرنے کے بعد تبدیل کرسکتے ہیں۔

ان کے فلٹرز بھی مہنگے نہیں ہیں۔ ان میں صرف کم از کم پانچ سے لے کر زیادہ سے زیادہ 15 سے 20. تک کی حد ہوتی ہے ، جو ہر ایک کی حد اور استعداد میں ہوتی ہے۔ لہذا اگر آپ کم مہنگا فلٹریشن آپشن ڈھونڈنے کی کوشش کر رہے ہیں تو ، فلٹر پٹچر آپ کے ل work بہترین کام کریں گے۔

فلٹر گھڑے کے فوائد:

فلٹر گھڑے کے فوائد مندرجہ ذیل ہیں۔

  • یہ فلٹریشن کے دیگر اختیارات کے مقابلے میں سستا ہے۔
  • اسے استعمال کرنا اور چلانا آسان ہے۔
  • اگر آپ کو یہ مل گیا ہے تو آپ کو اپنے گھر میں اعلی ترین اور قیمتی واٹر فلٹریشن سسٹم انسٹال کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔
  • یہ پورٹیبل ہے ، اور آپ اسے ہر جگہ اپنے ساتھ لے جائیں گے۔

نتیجہ:

اس مضمون میں ، ہم نے بات کی تھی کہ فلٹر پٹچر کام کرتے ہیں یا نہیں ، اور آخر میں ، ہمیں پتہ چلا کہ ہاں ، وہ کرتے ہیں ، لیکن یہ سب فلٹر پٹچر کے معیاری اور فلٹریشن سسٹم پر منحصر ہے۔ یہ ایک چھوٹا گیجٹ بھی ہے ، لیکن زیادہ سے زیادہ ناپسندیدہ مواد جیسے کلورین گیسیں ، کیمیکلز ، دھاتیں ، اور ہر ایک جیو جانداروں کو فلٹر کرنا زیادہ سے زیادہ مرکب اور تعمیر ہے جو آپ کی صحت کے لئے مہلک ہوگا۔

استعمال کرنا آسان ہے ، لیکن اس کے ساتھ سفر کرنا سستا اور سیدھا بھی ہے۔ لہذا اگر آپ ایک سستا پانی فلٹریشن سسٹم تلاش کرنے کی کوشش کر رہے ہیں جو آپ کو اپنے کنبے کے ل. انتہائی پانی کی فلٹریشن پیش کرے گا ، تو آپ کے لئے فلٹر پٹچر آسان ترین آپشن ہیں۔ اس عبارت کو پڑھنے کے لئے شکریہ۔ ہم جلد ملیں گے۔

%d bloggers like this: